Lions Costa Blanca

ENG: Every year on international level the Lions club International is organising a youth exchange program where young people from all over the world meet eachother and make new friendships, we are also involved with our club in the Lions costa blanca camp now for many years, our camp is always in july and all young people between the ages of 18 and 21 are welcome to join into our camp.

NL: Elk jaar organiseert de Lions club International op internationaal niveau een jongeren uitwisselingsprogramma waar jongeren van over de hele wereld elkaar ontmoeten en nieuwe vriendschappen sluiten. Ook zijn wij al vele jaren met onze club betrokken bij het Lions costa blanca kamp, ​​ons kamp is altijd in juli en alle jongeren tussen de 18 en 21 jaar zijn welkom op ons kamp.

ESP: Cada año, a nivel internacional, el Club de Leones Internacional organiza un programa de intercambio juvenil donde jóvenes de todo el mundo se conocen y hacen nuevas amistades. También estamos involucrados con nuestro club en el campamento de Leones Costa Blanca desde hace muchos años. Siempre es en julio y todos los jóvenes entre 18 y 21 años son bienvenidos a unirse a nuestro campamento.